• מאגר מידע
    • פיתוח מוצר
    • שיווק
    • מכירות
    • שימור לקוחות
  • מגזין
  • עלינו
תפריט
  • מאגר מידע
    • פיתוח מוצר
    • שיווק
    • מכירות
    • שימור לקוחות
  • מגזין
  • עלינו
ראשי › ניהול זמן › zapier – ליצור סנכרון ואוטמציה בין כל הכלים בעסק.

zapier - ליצור סנכרון ואוטמציה בין כל הכלים בעסק.

הדרך החכמה לניהול כל הכלים העסקיים כך שיעבדו יחד. zapier יודע לחבר בין כל הכלים העסקיים. לדוגמא בין מערכת crm לדיוור, ליומן הפגישות ול – sms תזכורת ללקוחות.

למידע נוסף

לפתרונות נוספים בנושא ניהול זמן:

המתכננות – אפקטיביות ומיקוד לנשים

קרא עוד »

הלובי – סוכנות יעוץ לעסקים, ארגונים ורשויות.

קרא עוד »

office guy – מערכת כוללת לניהול עסק, חשבוניות, סליקה, ניהול משימות, דיוור וסמסים ללקוחות

קרא עוד »

mixmax – תוסף ליצירת איימלים יעילים יותר כולל יצירת סקרים וניהול לוח פגישות

קרא עוד »

להורדה – לוח ניהול פרוייקטים

קרא עוד »

Padlet – פלטפורמה אונליין לשיתוף מידע בתוך צוות

קרא עוד »

תהיו שותפים, ספרו לי מה אתם חושבים...

« פוסט קודם
פוסט הבא »
חפשו כאן כל מידע עסקי:
לכלים ומידע באתר לפי חלוקת קטגוריות
מידע ופתרונות חדשים באתר:
  • לכסף אין נשמה – מבוא, חלק ג'
  • לכסף אין נשמה – מבוא, חלק ב'
  • לכסף אין נשמה – הקדמה, חלק א'
  • הלובי – סוכנות יעוץ לעסקים, ארגונים ורשויות.
  • Get Pay – סליקת כרטיסי אשראי תוך 24 שעות ללא תשלום חודשי
אתר תדמית Fly Guy - אחסון אתר וורדפרס - Fly Guy
כל התכנים המופיעים באתר מבוססים על מידע שפורסם על ידי בעל העסק יתכן ומידע זה אינו עדכני. על מנת לקבל מידע מדויק ועדכני יש לפנות ישירות לבעל העסק. לתנאי שימוש.
גלילה לראש העמוד