• מאגר מידע
    • פיתוח מוצר
    • שיווק
    • מכירות
    • שימור לקוחות
  • מגזין
  • עלינו
תפריט
  • מאגר מידע
    • פיתוח מוצר
    • שיווק
    • מכירות
    • שימור לקוחות
  • מגזין
  • עלינו
ראשי › מגזין GoMore › GoMore6 › אפקט הוואו – תבלין הקסמים ללקוחות מרוצים וחוזרים

אפקט הוואו - תבלין הקסמים ללקוחות חוזרים

אפשר להיות עסק מצליח בלי אפקט הוואו. להיות עסק מקצועי ומקצועני שנותן שירות טוב ללקוחות שלו וגדל בצורה יציבה. אבל אם חשוב לך להיות עסק שלקוחות אשכרה מדברים עליו, שיש לו תדמית של מותג מצליח, שמצליח לעשות קפיצות מטאוריות בהכנסות שוב ושוב ושוב – אתה חייב שיהיה לך את אפקט ה"וואו".
במאמר הזה אראה לך 5 דרכים ליצירת אפקט וואו, שניתן לשלב בכל עסק

מאת: נועה דורון - מוציאה עסקים לאור

לקריאה

למאמרים נוספים ממגזין GOMORE:

שירות לקוחות לשימור לקוחות

קרא עוד »

הדרך למתן שירות לקוחות WOW

קרא עוד »

מי צריך בכלל שירות לקוחות?

קרא עוד »

מלטה – יעד עסקי חדש וייחודי

קרא עוד »

ניהול עסקים דיגיטלי בעידן לא סלחני

קרא עוד »

התקשורת שמשמרת את הלקוח

קרא עוד »

תהיו שותפים, ספרו לי מה אתם חושבים...

« פוסט קודם
פוסט הבא »
חפשו כאן כל מידע עסקי:
לכלים ומידע באתר לפי חלוקת קטגוריות
מידע ופתרונות חדשים באתר:
  • תפיסות יוצרות מציאות, פרק סיום המבוא, יא'
  • אנחנו תמיד משיגים את מה שאנחנו רוצים – חלק י'
  • מימוש עצמי מול מציאות, חלק ט'
  • אי וודאות והשפעה על ניהול העסק, ומה הקשר למימוש עצמי? חלק ח'
  • מימוש עצמי והשפעתו על כסף. חלק ז'
אתר תדמית Fly Guy - אחסון אתר וורדפרס - Fly Guy
כל התכנים המופיעים באתר מבוססים על מידע שפורסם על ידי בעל העסק יתכן ומידע זה אינו עדכני. על מנת לקבל מידע מדויק ועדכני יש לפנות ישירות לבעל העסק. לתנאי שימוש.
גלילה לראש העמוד